Specificaties Stereo speaker - Bekijk alle specificaties

Philips Fidelio A9 draadloze HiFi-luidsprekers Review

rayehvNewbie 23 april 2015, 318 views

Philips Fidelio A9 draadloze HiFi-luidsprekers

Gekocht voor een zeer aangename prijs n.l. ¤125,- nieuw in doos, 2 jaar garantie. Meteen de software update toegepast een verassend geluid vooral voor muziek doeleind, boost enigszins de tv op, geen lelijke verschijning. Mijn hoofddoel muziek streamen vanuit laptop, via telefoon Android, wat nauwelijks de processor beļnvloed Ben tevreden.

Pluspunten

• Het aanzien, mooie verschijning
  • Goed geluid
  • Veel extra aansluitpunten, 2 x digitaal 2 x anoloog.
  • Stabiele wifi verbinding

Minpunten

• Slechte besturing via app vooral te traag.
  • Laptop programma, mediamanager is niet zo geweldig.

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 3
Muziekweergave Score: 4
Ik ben in de gelukkige omstandigheid bij de personeel winkel van Philips terecht te kunnen, dus is de prijs die ik betaald heb aan de erg lage kant :) dat gezegd hebbende ik ben wel wat gewend op muziek gebied en heb verschillende soorten audio gehad, en als je dit product op audio muziek kwaliteit bekijkt,
is het een allerzins goed product alhoewel het nu bijna nergens meer te verkrijgen is.
Ook de opties als Spotify, Deezer, en Juke en de Tuneln Radio geven je een volwaardige muziek belevenis.
Jammer dat de software dan wat minder is voor deze prijs (De originele winkelprijs) is het ook niet makkelijk een volwaardig product te bouwen, maar dat moet toch altijd de bedoeling zijn, vandaar dat Philips ook geen opvolger heeft uitgebracht denk ik zo.
Voor de winkelprijs van dit product koop je bijna nergens 2 speakers om goed stereo te streamen,
geluid plaatsing zogezegd
Ben al bij al een tevreden koopman

Heb jij ook een Philips Fidelio A9 draadloze HiFi-luidsprekers?