Edifier M1380 Review
Goede speakers voor een prima prijs
Pluspunten
Stevig Netjes afgewerkt Helder geluid
Minpunten
Aux kabel direct aan de controller vast
Eindoordeel
Nadat mijn oude speakers ermee gestopt waren, was ik op zoek naar nieuwe luidsprekers. Het merk Edifier ken ik al langer, maar eigenlijk nog nooit naar gekeken. Naar het opzoek zijn geweest naar een nieuw 2.1 setje wat niet teveel mocht kosten kwam ik uit bij dit setje. De Edifier M1380.
Setje besteld, en gauw uitgepakt toen het binnen was gekomen. Ik trof bovenin 2 speakers aan, netjes verpakt in plastic zakjes. Hieronder zat de bass, ook verpakt in een plastic zak.
Snel uit de doos gehaald en direct aangesloten. Met verschillende apparaten muziek geluisterd, en het geluid was iedere keer perfect. Als de bass lekker afgesteld staat, voor vele verschillende muzieksoorten, klinkt hij echt lekker. Het hele setje voelt heel degelijk aan. De afstandsbediening is van plastic, maar gewoon lekker stevig. Hetzelfde geldt voor de voetjes van de speakers.
Voor €50 zijn het echt goede speakers.
Setje besteld, en gauw uitgepakt toen het binnen was gekomen. Ik trof bovenin 2 speakers aan, netjes verpakt in plastic zakjes. Hieronder zat de bass, ook verpakt in een plastic zak.
Snel uit de doos gehaald en direct aangesloten. Met verschillende apparaten muziek geluisterd, en het geluid was iedere keer perfect. Als de bass lekker afgesteld staat, voor vele verschillende muzieksoorten, klinkt hij echt lekker. Het hele setje voelt heel degelijk aan. De afstandsbediening is van plastic, maar gewoon lekker stevig. Hetzelfde geldt voor de voetjes van de speakers.
Voor €50 zijn het echt goede speakers.
Beoordeel deze review:
Reacties (1)
mocht je de review willen verbeteren, dan zouden een paar foto's niet misstaan.
tevens is een lijstje met specs een leuke toevoeging.
tevens is een lijstje met specs een leuke toevoeging.
kun je dit beschrijven? iets met klinkt diep weinig of juist veel wow effect?Als de bass lekker afgesteld staat, voor vele verschillende muzieksoorten, klinkt hij echt lekker
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_icc():strip_exif()/u/181149/crop676521c5b6d54_cropped.jpg?f=community)