Ubiquiti UniFi AP - 802.11 b/g/n - 2.4 GHz - 20 dBm Review
Gebruikt voor een gebouw met drie verdiepingen. Makkelijk geinstalleerd. De Unifi Software is ideaal voor het centraal beheren van het geheel. Vanuit 1 interface 6 access points binnen een kwartier geinstallerd. Daarna kon ik nog met behulp van plattegronden alle access points plaatsen voor zo een prijs is het perfect.
Pluspunten
Snel geinstallleerd Goedkoop Makkelijk PoE Centrale management Groot bereik Stabiel
Minpunten
Geen utp kabels geleverd
Eindoordeel
Gebruikt voor een gebouw met drie verdiepingen. Makkelijk geinstalleerd. De Unifi Software is ideaal voor het centraal beheren van het geheel. Vanuit 1 interface 6 access points binnen een kwartier geinstallerd. Daarna kon ik nog met behulp van plattegronden alle access points plaatsen voor zo een prijs is het perfect. Het ziet er ook strak uit op een systeemplafond. Er zijn 30+ gebruikers die zeer tevreden zijn ook omdat ze de groene led zien. Bij het updaten of booten oranje en rood bij storingen wat voor niet technische personen dan ook duidelijk is.
De bijgeleverde POE adapter en systeemplafond montage kit was precies wat we nodig hadden. Ik heb hiervan 6 stuks geinstallerd wat redelijk snel ging. Al met al een perfecte oplossing om goedkoop een groot gebouw van wifi te voorzien. hiervoor waren er consumenten apparatuur wat heel vaak faalde. En een prof. oplossing was te duur.
De bijgeleverde POE adapter en systeemplafond montage kit was precies wat we nodig hadden. Ik heb hiervan 6 stuks geinstallerd wat redelijk snel ging. Al met al een perfecte oplossing om goedkoop een groot gebouw van wifi te voorzien. hiervoor waren er consumenten apparatuur wat heel vaak faalde. En een prof. oplossing was te duur.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Ubiquiti UniFi AP - 802.11 b/g/n - 2.4 GHz - 20 dBm?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (2)
Ik heb hem ook en hij draait al een jaar super stabiel. Nog geen moment gehad van uitval, heerlijk dat het ook zo kan!
Ben er ook zeer te vrede over. We hebben er nu door het gehele gebouw een 20 hangen en krijg geen klachten meer. We hebben +/- 100 actieve gebruikers per dag.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn