Microsoft Lumia 640 4G Zwart - Reviews

Specificaties 5" • 1280x720 (HD) • 8GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Microsoft Lumia 640 4G Zwart Review

strumpels 17 april 2015, 748 views

Microsoft Lumia 640 4G Zwart

Prima telefoon waar qua prijs kwaliteit niks op aan te merken is. Het aanbod aan apps natuurlijk daargelaten.

Pluspunten

• goede prijs
  • goed leesbaar in fel zonlicht
  • zeer licht, zeker voor het formaat
  • 4G
  • OS voelt soepel
  • HERE apps

Minpunten

• weinig intern, maar en kleine investering in een SD kaart
  • tekst kan ivm kleinere lumia toestellen wat korrelig overkomen

Nadat mijn lumia 630 na tig keer vallen toch besloot kapot te gaan kwam ik uit op de lumia 640.
De prijs van de 640 viel mij alles mee, en na twee weken is dit niet verandert.

De lumia 640 is wel wat aan de grote kant, linker bovenhoek is wat lastig te bereiken met je duim.
Accuduur is uitstekend, doe je niet al te gek dan haal je er met gemak 2 dagen mee.
Scherm voelt erg glad en soepel, wat bij ander lumia's niet altijd het geval is.
Het scherm blijft bij fel zonlicht goed af te lezen.

Heb jij ook een Microsoft Lumia 640 4G Zwart?