Specificaties 25" @ 2560x1080 (IPS, 14ms) - Bekijk alle specificaties

LG 25UM65-P Zwart Review

dollo 17 april 2015, 293 views

LG 25UM65-P Zwart

Ik heb deze monitor nu bijna een jaar en moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben. Het is ideaal dat je het scherm kan opsplitsen in subschermen. Verwachte het eerst niet veel te gebruiken, maar het is toch handiger dan verwacht.

Pluspunten

• 21:9 beeldverhouding
  • beeldkwaliteit
  • multidisplay op 1 scherm
  • prijs

Minpunten

• geluid monitor

Ik heb het scherm destijds gekocht aangezien dit een van de weinige betaalbare 21:9 monitor was. Ik was nooit echt fan van LG vanwege eerdere minder succesvolle aankopen van dit merk, maar deze monitor werkt misschien nog wel beter dan gehoopt (en belangrijker doet het nog steeds).

De monitor heeft ingebouwde speakers waar je echter niets van ziet. Het geluid is echter geen verbetering ten opzichte van die van mijn laptop. Sinds ik gewoon luidsprekers heb staan, is dit voor mij niet echt een probleem.

kort samengevat ben ik een uiterst tevreden klant.

Heb jij ook een LG 25UM65-P Zwart?