Specificaties 4,7" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

LG L90 Zwart Review

born2rule 17 april 2015, 218 views

LG L90 Zwart

Nu half jaar in gebruik, apparaat loopt meerdere malen per week vast. Helderheid scherm is niet automatisch

Pluspunten

• hoge helderheid mogelijk
  • compact

Minpunten

• traag / loopt vast
  • beperkt geheugen
  • geen automatische helderheid scherm

Nu half jaar in gebruik, apparaat loopt meerdere malen per week vast. Niet veel op ge´nstalleerd (20 apps). Veel bloatware wat niet gedeinstalleerd kan worden. Helderheid scherm past zich ook niet automatisch aan. Beperkte hoeveelheid geheugen, na een half jaar al gemekker tekort opslag geheugen ondanks dat ik er niet veel mee doe. Kwaliteit camera is ook niet om over naar huis te schrijven.

De eerste weken viel me het allemaal mee en dacht ik relatief goedkoop een goede telefoon gekocht te hebben, Nu, na een half jaar, kom ik daar op terug, wat een rommel.

Heb jij ook een LG L90 Zwart?

Niet echt een review maar wel goed dat je je eigen ervaringen deelt natuurlijk, daar is Tweakers ook voor.

Paar puntjes.
  • Geheugen is niet echt 'groot' maar voor deze prijs... wat had je verwacht?
  • Automatische helderheid heeft de telefoon echter wel.
  • Ten aanzien van Samsung valt de Bloatware mee, maar het blijft idd meuk.
Waarmee vergelijk je de telefoon / wat had je hiervoor en zoals eerder aan gegeven: wat verwacht je voor deze prijs? Het is zeker geen super de luxe model, maar ook zeker geen (trage) rommel.