Specificaties 27" @ 1920x1080 (AH-IPS, 5ms) - Bekijk alle specificaties

LG 27MP37VQ-B Zwart Review

rdbruin 16 april 2015, 2.010 views

LG 27MP37VQ-B Zwart

Top scherm! veel waar voor een redelijke prijs.

Pluspunten

• Degelijk scherm
  • Rustig beeld
  • Strakke afwerken

Minpunten

• Van mij had de voet ook wel mat mogen zijn ipv glanzend

Na 9 jaar een 19" scherm van LG te hebben gebruikt, sneuvelde deze bij de verhuizing. Zeer tevreden over het merk LG dus.
Opzoek naar wat anders kwam ik eerst bij de 27MP35HQ terecht. Ik zocht gewoon een redelijke monitor voor een redelijke prijs. Eisen waren een ips paneel en 27".
Bij de Mediamarkt in Ede hadden ze 27MP35HQ alleen nog als showmodel en de 27MP37VQ als 'opvolger'.

Bijkomend voordeel voor mij was de 27MP37VQ ook een DVI aansluiting heeft. Paar tientjes duurder, maar dat heft een verloopkabel weer grotendeels op.

Nu enkele dagen het scherm in gebruik en wat een genot! Wauw wat een ruimte in verhouding tot mijn oude 19" scherm.
Het beeld is erg rustig om naar te kijken, en het 27" formaat valt me mee op mijn bureau.
Al met al ben ik tot nu toe dik tevreden over dit scherm!

Heb jij ook een LG 27MP37VQ-B Zwart?

Hoe ver zit je van het scherm? Om te weten als het op een normale bureau nog scherp beeld geeft :)
Het bureau zelf is 74 cm diep, en hij staat strak achteraan m'n bureau.
Dus denk dat er tussen ogen en beeldscherm zo'n 70 cm ongeveer zal zitten.