Epson Perfection V700 Photo Review

HeckingNewbie 16 april 2015, 199 views

Epson Perfection V700 Photo

Er zitten stofdeeltjes aan de binnenkant van de glasplaat, die met het blote oog zichtbaar zijn, en die je dus terugziet op je scans. Ook zitten er strepen aan de binnenkant van de glasplaat (condens?). Ook die zie je terug op je scans.

Pluspunten

• robuust

Minpunten

• stofdeeltjes binnenkant glasplaat
  • strepen binnenkant glasplaat

Scankwaliteit Score: 1
Ik heb nog geen behoorlijk scan kunnen maken met dit apparaat.

Ik heb de scanner pas ruim drie jaar na aankoop uit de doos gehaald (had hiervoor geen tijd). Dus de garantie was verlopen. En dus heb ik Epson om coulance gevraagd. Maar ze laten helemaal niks van zich horen.

Heb jij ook een Epson Perfection V700 Photo?