Samsung Galaxy Xcover 2 S7710 Grijs Review

BergemaisterNewbie 14 april 2015, 115 views

Samsung Galaxy Xcover 2 S7710 Grijs

Slecht toestel. Hij is zeker stootvast, maar niet goed waterdicht. Bovendien heb je echt geen opslagruimte. Ik heb slechts twee apps (Whatsapp en een spelletje) maar kom storage tekort. En dat terwijl ik de Whatsapp foto's steeds verhuis naar de SD-kaart. Nooit meer een Samsung voor mij.

Pluspunten

• Robuust

Minpunten

• NIET WATERDICHT
  • Geen ruimte voor apps
  • Zeer traag

Slecht toestel.
Hij is zeker stootvast, ik heb hem al honderd keer laten vallen en niets aan de hand behalve krasjes.
Het toestel is niet goed waterdicht. Het klepje bij de batterij sluit slecht en breekt uiteindelijk af. Ik heb dat deel nu twee keer vervangen. Het derde klepje sloot wel goed af, in tegenstelling tot de eerste twee (dus ook de originele bij het toestel) maar ik heb het toestel in de WC laten vallen en nu is hij stuk. Ik heb hem er meteen uitgehaald en afgedroogd. Twee dagen later gaf hij storing aan met de SIM kaart en de batterij en toen ik hem openmaakte was hij nat vanbinnen. Alle klepjes waren goed gesloten toen het gebeurde (ik was op dat moment juist vet opgelucht) maar dat heeft niet geholpen. Samsung geeft aan dat het een gebruikersfout is omdat het toestel watervast is, dus mijn garantie vervalt bij deze.
Ik vond het toestel al matig voor het gebruik. Door alle samsungapps zit het toestel zo vol dat je er zelf bijna niets bij kan zetten. Ik dacht dat ik dat niet erg zou vinden omdat ik toch niet veel apps heb, maar momenteel heb ik alleen een spelletje van 4,69MB en Whatsapp en kom storage tekort. Ik verplaats steeds alle Whatsappfoto's steeds naar mijn SD-kaart en verwijder vaker gesprekken.
Toestel is ook erg traag. Ik ben niet veeleisend qua functionaliteit maar dit gaat wel heel ver. Bovendien had ik het over voor de water- en stootvastheid en hij blijkt dus niet waterdicht.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Xcover 2 S7710 Grijs?