EnGenius ENS202EXT-EzHOTSPOT Review

ITControlNewbie 13 april 2015, laatste update op 13 april 2015, 684 views

EnGenius ENS202EXT-EzHOTSPOT

Super product, kan op vele manieren ingezet worden. Zeer goede support van Engenius.

Pluspunten

• Pikt WIFI netwerken op van grote afstand
  • Zeer simpel in te stellen
  • is voor zeer veel doeleinden geschikt

Minpunten

• kan maar 1 wifi netwerk instellen op de WAN

Beheerbaarheid Score: 4
Heb deze nu even in gebruik bij een klant om 2 appartementen complexen aan elkaar te verbinden, het ene complex heeft internet en aan de overkant van de straat, 200 meter en een bedrijfspand er tussen, staat het 2e appartementen complex zonder internet. Heb deze hotspot extender gebruikt en kon zonder problemen verschillende signalen oppikken van het 1e appartementen complex. Heb een signaal van 68% en die gebruik ik om tijdelijk het 2e appartementen complex te voorzien van internet. Werkt perfect.
Had eerste een beetje problemen met het registreren van dit apparaat maar door de uitstekende hulp van de mensen van Engenius heb ik nu een top product in handen dit heel gemakkelijk werkt.
Ik kan iedereen dan ook aanbevelen om spullen van Engenius te gebruiken, wij hebben alleen maar goede ervaringen met deze producten.

Heb jij ook een EnGenius ENS202EXT-EzHOTSPOT?