Sony Xperia Z3 Compact 16GB Zwart

Specificaties 4,6" • 1280x720 (HD) • 16GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Sony Xperia Z3 Compact 16GB Zwart Review

norbert2 12 april 2015, 455 views

Sony Xperia Z3 Compact 16GB Zwart

Prachtig toestel, prettig, goede foto,s, maar wat is de behuizing slecht

Pluspunten

• Mooie foto,s
  • Echt lange accuduur
  • Mooi

Minpunten

• niet te sluiten usb klepje
  • niet waterdicht ( na reparaitie ?)
  • barst spontaan tot 2x toe na een week

Via de goed bevallen Arc en de zeeer goed bevallen waterdichte Xperia V ( kleine Z ) kom ik bij de Z3 compact.
Mijn vriendin heeft de Z1 compact en die bevalt goed, vandaar nu de Z3.
Prachtig toestel, werkt goed super lange accuduur en perfecte foto,s zonder waas.
Foto,s en beeld zijn bijna net zo mooi als de V, en dat was de beste.
Bij het uitpakken hing het usb klepje er al uit en wilde haast niet klemmen.
Na een week brak tijdens het laden de achterkant.
Na reparatie het toestel even onder de kraan gehouden, het bleek niet waterdicht !.
Om te drogen toestel uit bescherm case gehaald, is de achterkant alweer gebarsten dat kan toch niet.
Als er een Z3 komt met de behuizing van de V koop ik die, maar deze mogen ze houden.

Heb jij ook een Sony Xperia Z3 Compact 16GB Zwart?