Specificaties 4,7" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Alpha Zwart Review

Drakensteine 7 april 2015, laatste update op 7 april 2015, 582 views

Samsung Galaxy Alpha Zwart

Een geweldig toestel!

Pluspunten

• Prachtig disign
  • Snel
  • Prachtig foto's 4k
  • Goed scherm
  • Standby tijd goed

Minpunten

• Accu bij zwaar gebruik

Aangeschaft als vervanging van mij Galaxy S4, het voldoet volledig aan mijn wensen. Het toestel is snel genoeg, het disign is geweldig en de accu is bij niet al te zwaar gebruikt erg goed, helaas bij intensief gebruik is de battery erg snel leeg. Standby tijd is ook erg goed. Het scherm is fijn om naar te kijken, persoonlijk vind ik het fijner dan de S4. Tenslotte de camera met zijn 4K foto's is geweldig. Kortom een geweldig smartphone!

Heb jij ook een Samsung Galaxy Alpha Zwart?

Reviews door de redactie