Seagate Desktop HDD, 2TB Review

bastv 5 april 2015, 221 views

Seagate Desktop HDD, 2TB

zeer onbetrouwbaar, 5 van de 6 schijven zijn inmiddels vervangen.

Pluspunten

• rma procedure

Minpunten

• onbetrouwbaar

heb 6 van deze jongens in mijn server zitten (RAID5 icm hp p410)
2 weken terug ging er voor de 4e keer een harddisk stuk, grrr dan maar weer opsturen.
Tot mijn grootte schrik was er gister WEER een harddisk kapot, ja dan heb je niets meer aan RAID5 en ben ik dus 10TB aan data verloren.

Ik zal iedereen deze harddisks afraden, ze hebben 1,5 jaar zonder problemen gefunctioneerd maar vallen nu achter mekaar uit. levensduur van niets.

Heb jij ook een Seagate Desktop HDD, 2TB?

Meer advertenties