Asus VivoBook S550CM-CJ045H - Reviews

Specificaties 15,6" • 1366x768 (WXGA Wide) • 774GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

Asus VivoBook S550CM-CJ045H Review

itachireviewerNewbie 3 april 2015, 150 views

Asus VivoBook S550CM-CJ045H

Ik had dit apparaat niet moeten kopen! een slecht scherm, een slechte processor, een slechte grapische kaart. de goede bouwkwaliteit is wel een pluspunt.

Pluspunten

• goede bouwkwaliteit
  • lekker toetsenbord
  • benodigde poorten

Minpunten

• SLECHT scherm
  • slecht toetsenbord
  • touchscreen verhoogt alleen de prijs
  • slechte en trage processor
  • lage resolutie scherm
  • plaatsing poorten valt tegen
  • slechte grapische kaart

HET SCHERM
het scherm is het grootste nadeel van het hebben van deze laptop. het is een glanzend (dus reflecterend) scherm, het heeft een lage resolutie, het geeft de kleuren niet goed weer en de contrasten.... jah laat ik daar maar niks over zeggen.
DE PROCESSOR
de CPU is een ander groot nadeel. een i5 is gewoon een prima CPU maar de kloksnelheid van 1.7 ghz is erg laag. de laptop haalt dat niet eens zonder te thermal throttlen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoe kan een laptop de maximale van een CPU niet halen. ik heb hem niet eens overclocked ofzo.
BOUWKWALITEIT
de bouwkwaliteit is een pluspunt. het is een mooie aluminium behuizing dat erg stevig is. wel zijn er na een tijdje veel vlekken te zien.
to

Heb jij ook een Asus VivoBook S550CM-CJ045H?

Een paar opmerkingen.
Ten eerste: waarom maak je review over een laptop waarvan er al geen prijzen meer bekend zijn sinds augustus.
Ten tweede je tekst is erg rommelig, daardoor niet prettig om te lezen en geeft mij een vooroordeel over jouw review.
En als laatste geef je enkele minpunten, zoals tegenvallende plaatsing van poorten zonder aan te geven waar ze zijn bevestigd.