Sony Ericsson K770i Paars Review
Het is een fijne handzame telefoon,is goed te bedienen.
Het menu is overzichtelijk.
Het geluid is goed.
Het bereik is ook goed.
De camera maakt heldere foto's.
Over de accuu kan ik nog geen mening geven want ik heb de telefoon nu een week.
Ik ben tot nu toe erg blij mee en hoop er net zo lang plezier van te hebben als met mijn vorige telefoon.
Als ik een cijfer moest geven,dan kreeg deze telefoon een 9.
Pluspunten
Tot nu toe is alles positief aan de telefoon
Minpunten
Er zijn tot nu toe geen negatieve eigenschappen. Ik wilde een afbeeldingen toevoegen die ik met mijn mob/camera had gemaakt,maar ik kreeg bericht dat het te groot was. Dus bij "bladeren"heb ik dus niets te melden.
Eindoordeel
Het is een fijne handzame telefoon,is goed te bedienen.
Het menu is overzichtelijk.
Het geluid is goed.
Het bereik is ook goed.
De camera maakt heldere foto's.
Over de accuu kan ik nog geen mening geven want ik heb de telefoon nu een week.
Ik ben tot nu toe erg blij mee en hoop er net zo lang plezier van te hebben als met mijn vorige telefoon.
Als ik een cijfer moest geven,dan kreeg deze telefoon een 9.
Het menu is overzichtelijk.
Het geluid is goed.
Het bereik is ook goed.
De camera maakt heldere foto's.
Over de accuu kan ik nog geen mening geven want ik heb de telefoon nu een week.
Ik ben tot nu toe erg blij mee en hoop er net zo lang plezier van te hebben als met mijn vorige telefoon.
Als ik een cijfer moest geven,dan kreeg deze telefoon een 9.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Sony Ericsson K770i Paars?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (3)
je kan met bijv. dit tooltje http://download.microsoft...eResizerPowertoySetup.exe
je plaatjes verkleinen (alleen voor XP geloof ik) tot 800x600 en dan kan je ze wel hier plaatsen. Verder kan je de review nog uitbreiden, vooral met ''waarom'' vragen, zoals ''waarom is het bereik goed?'' en dat dan onderbouwen. Ook over andere punten (ondersteuning, afwerking, functies) kan je het nog hebben. Als je een paar van deze punten erbij geeft dan weet ik zeker dat het aantal sterren snel zal beginnen te stijgen
je plaatjes verkleinen (alleen voor XP geloof ik) tot 800x600 en dan kan je ze wel hier plaatsen. Verder kan je de review nog uitbreiden, vooral met ''waarom'' vragen, zoals ''waarom is het bereik goed?'' en dat dan onderbouwen. Ook over andere punten (ondersteuning, afwerking, functies) kan je het nog hebben. Als je een paar van deze punten erbij geeft dan weet ik zeker dat het aantal sterren snel zal beginnen te stijgen
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn