Ebode Camera IP Vision 68 LAN, WLAN Review

NickWNewbie 2 april 2015, 1.419 views

Ebode Camera IP Vision 68 LAN, WLAN

De Ebode IPV68P2P heeft een mooi duidelijk beeld en mooi zuiver geluid. De camera is makkelijk te raadplegen via alle webbrowsers. Ook is de camera makkelijk te raadplegen op mijn smartphone via een app. Kortom hij voldoet aan alle verwachtingen!

Pluspunten

• zÚÚr goede support en hulp van Ebode
  • camer werkt perfect
  • heel mooi helder beeld en zuiver geluid
  • camera makkelijk te raadplegen via webbrowsers, alsook op mijn smartphone via een app

Minpunten

• geen

Kwaliteit Score: 5
Ik heb zelf uiteindelijk de Ebode IPV68P2P.
Ik had oorspronkelijk de Ebode IPV68 gekocht.
Dit om in mijn hondenkennel te plaatsen om mijn honden te kunnen zien, te kunnen horen en eventueel ook iets te kunnen zeggen van op afstand.
Daar ik zelf geen "expert" ben op het gebied van netwerken etc. moest ik al gauw contact opnemen met de support van Ebode.
Deze namen heel vlug terug contact op en hadden me heel goed verder geholpen .
Dus de installatie is vlekkeloos verlopen.
Echter kreeg ik geen geluid uit de camera.
Dit gemeld aan de support dienst.
Deze zouden het nakijken voor mij.
Daags nadien kreeg ik al direct terug antwoord dat er inderdaad een probleem was met het geluid bij IE11 bij de Ebode IPV68.
Bij de IPV68P2P zou dit probleem zich niet stellen.
Ze stelde daarom onmiddellijk voor om de camera om te wisselen.
Als dit geen service is!
Daags nadien werd de nieuwe camera geleverd door de koerierdienst.
Alles netje ge´nstalleerd, en alles werkt perfect!!!

De IPV68P2P heeft een heel duidelijk beeld, ook in het donker is het beeld meer dan behoorlijk.
Ook het geluid is duidelijk.
Dus perfect voor wat ik de camera nodig heb.

De camera is makkelijk te raadplegen en te bedienen via de verschillende webbrowsers. (IE11, Google Chrome en Mozilla Firefox).
Ook met mijn Samsung Galaxy SIII mini smartphone kan ik gemakkelijk de camera raadplegen en bedienen, dit via een app.

Kortom de camera is zeker een aanrader.
En vooral de firma Ebode en meer bepaald zijn support dienst verdienen zeker een pluim!!!
Ik ben hier super door verder geholpen.

Heb jij ook een Ebode Camera IP Vision 68 LAN, WLAN?

En waarom speciaal deze camera? De specificaties zijn nu niet om over te juichen, dus in eerste instantie zou ik snel verder kijken.
Ook zou ik dan wel eens wat screenshots/filmpjes willen zien.
Waarom zijn de specificaties niet om over te juichen? Wat voor camera zoek je dan?
Als ik het zo lees is de IPV68P2P een hoogwaardige camera, waarbij komt dat ebode een hele goede service heeft geboden.
IP camera's kun je op elke hoek van de straat kopen tegenwoordig, maar als het op support aankomt zijn er vele nog niet thuis.
Ik heb zelf ook uitermate goede ervaring met ebode. Bieden goede producten aan en je wordt ook nog eens goed geholpen. Kunnen velen een voorbeeld aan nemen.
Beste Guttegut,
Op je vraag waarom speciaal deze camera :
Zoals ik in mijn review als schreef diende de camera voor in mijn kennel.
Dit om mijn honden op te kunnen volgen.
Bijgevolg moest ik ook kunnen horen wat er in de kennel gebeurde en moest ik ook als het nodig was iets kunnen zeggen en moest dit hoorbaar zijn in de kennel. Dus 2-weg audio moest aanwezig zijn en ik moest de camera kunnen bedienen om een overzicht over gans de kennel te behouden. Dus als je dit nodig hebt en je gaat op zoek dan zijn er al niet te veel mogelijkheden.
Maar voor mij leken de specificaties wel in orde, maar zoals vermeld in mijn review, ik ben geen "expert" in deze zaken. Maar als je naar het filmpje kijkt dat Ebode Support zelf geplaatst heeft heb je een idee van het beeld van mijn camera. Dit is dezelfde kwaliteit. En in mijn ogen is dit toch zeker niet slecht, en meer dan voldoende voor mij.
Uiteindelijk beslist om de Ebode aan te kopen omdat ik ook al verschillende positie commentaren over hun hulp gelezen had. En als je zoals ik niet echt een expert ben dan moet je hier toch ook rekening mee houden vind ik. Dat je kan rekenen op een goede helpdesk / support achteraf. En ik kan je zeggen dat dit wel degelijk zo is geweest! Ik kreeg direct antwoord op al mijn (en misschien zelfs soms stomme) vragen. En bijgevolg heb ik met de nodige moeite en vooral de nodige hulp van de support dienst toch alles zelf netje kunnen installeren en werkt het prima. Dus voor mij een hele grote aanrader, zowel de camera in mijn geval als de firma met hun service.
Ik hoop je zo toch wat duidelijkheid te hebben gegeven.
Met vriendelijke groeten,
Nick
Bedankt voor de credits NickW, er is niets leukers dan een tevreden klant ;)

Hier een kort filmpje dat ik snel even heb gemaakt:

BTW, wij zijn constant opzoek naar feedback van de markt. Als specs een issue zijn dan horen we dat graag, onze modellen worden regelmatig geŘpdatet met nieuwe specs. In theorie kan alles wat vandaag de dag beschikbaar is op een camera, de vraag is altijd of we onszelf dan niet uit de markt prijzen en de doelgroep te klein maken.
Kijk daar hebben we iets aan, nu is het meteen duidelijk dat de specificaties op tweakers.net niet voldoende zijn,
Het is een PTZ camera, en dat zie ik nergens staan op tweakers.net, nu snap ik de prijs!
Voor een gewone (lees vaste) 640x480 camera vond ik de prijs gewoon te hoog.

Het filmpje ziet er inderdaad erg goed uit, dank daarvoor.