Sitecom WL-607 Wireless Router 54g Review

juupke 8 april 2009, laatste update op 8 april 2009, 1.002 views

Sitecom WL-607 Wireless Router 54g

Pluspunten

• Sterk signaal, compacte vormgeving, lage prijs.

Minpunten

• Geen meer, na het updaten van de firmware.

Beheerbaarheid Score: 3
WLAN-bereik Score: 5
Ik heb deze router sinds december 2008 in huis, en ben er erg tevreden mee. Wat een grote meevaller was, is het feit dat het bereik een heel stuk groter is dan wat aangegeven is op de verpakking: het signaal komt bij mij prima door 4 betonnen muren heen.

Wel had ik na een tijdje ook, net als andere gebruikers hier hebben beschreven, het probleem dat mijn verbinding extreem langzaam werd en bepaalde sites domweg niet bereikbaar waren. Maar het updaten van de firmware heeft daar een prima oplossing voor gebracht, en ik surf nu weer soepel en snel overal naar toe.

Daarnaast heeft de supportafdeling van Sitecom mij ook snel via email geholpen toen ik met een probleem zat, dus ook daar ben ik zeer over te spreken.

Kortom, wat mij betreft een prima apparaat, voor een prima prijs!

Heb jij ook een Sitecom WL-607 Wireless Router 54g?

Zelfs na het updaten van de firmware valt bij mij nog steeds vaak de draadloze verbinding uit.