Kingston DataTraveler microDuo 32GB Zwart Review

585709 31 maart 2015, laatste update op 21 april 2015, 421 views

Kingston DataTraveler microDuo 32GB Zwart

Perfect voor de prijs, misschien wel beter. Snelheid voor USB 3.0 is niet wat ik verwacht had.

Pluspunten

• Kleiner dan dat je verwacht
  • Werkt voor de meeste Android telefoons/tablets

Minpunten

• Verpakking is een beetje raar
  • Snelheid voor USB 3.0
  • De USB-Micro connector heeft geen lock mechanisme, valt snel uit je telefoon.

De Kingston DataTraveler microDuo is een uitstekend product als U snel data heen en weer wilt verplaatsen. Het werkt perfect met de meeste telefoons/tablets(Android 4.0+). De snelheid(Zie Foto) van de USB was wel een beetje teleurstellend, maar wel verwacht van zo'n kleine USB. Verpakking was wel een beetje raar. Toen ik hem had besteld dacht ik dat het weer in zo'n irritante plastic hoesje zou zitten. Maar de USB zelf werd zelf los verstuurd met een kartonnen handleiding(Zie foto).

Wordt mee geleverd met een sleutel touwtje.

Heb jij ook een Kingston DataTraveler microDuo 32GB Zwart?

Dit is geen slechte snelheid en meer dan ze adverteren.. :)
Als je naar sequentieel kijk wel ja.
Maar ik zet meer 4k bestanden over