SJCam SJ5000 Plus Review

ErwinmsNewbie 31 maart 2015, 514 views

SJCam SJ5000 Plus

Ik heb de Camera nog maar juist. Ik heb wel al wat testen uitgevoerden de kwaliteit van de beelden is goed.

Pluspunten

• Toestel oogt degelijk
  • Voldoende accesoires
  • Eénvoudig up te daten maar verder te weinig support op webite van SJ

Minpunten

• Geen extra achterzijde met gaten (=> waterdichte behuizing) om geluid door te laten )
  • Accu redelijk snel leeg

Beeldweergave Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
Features Score: 3
Design & bouwkwaliteit Score: 3
Ik heb lang rondgekeken voor ik een actioncam aankocht. De specificities voor dit toestel zijn belovend en je vind een hoop goede beoordelingen voor SJ. Natuurlijk moet je daarbij wel rekening houden met de prijs. Prijs/kwaliteit is voor dit toestel zeker goed. Het is wel mijn eerste serieuze actioncam die ik aankoop. Het toestel heeft voor een beginner zeker voldoende mogelijkheden. De handleiding is wel heel beperkt. Op internet vind je wel veel info en op You Tube staan er ook een hoop filmpjes (werking etc....)

Ik had ergens iets gelezen over iemand die problemen had na het downloaden v/d gemaakte filmpjes (=>deze werden in stukken van ongeveer 2min gehakt ) en nu zit ik met hetzelfde probleem. Heeft iemand een verklaring / oplossing voor dit probleem ???

Heb jij ook een SJCam SJ5000 Plus?