Specificaties Hoesje, universeel - Bekijk alle specificaties

OnePlus One Bamboo StyleSwap Cover Review

dutchy012Newbie 29 maart 2015, 1.692 views

OnePlus One Bamboo StyleSwap Cover

Dit is een product waar moeilijk aan te komen is, en is een kwestie van smaak!

Pluspunten

• Ziet er mooi uit!
  • Voelt goed aan en ligt lekker in de hand
  • Is prima te verwisselen

Minpunten

• Beschadigd snel
  • Plastic rand in een andere kleur
  • Minder grip dan de sandstone styleswap

Hierbij mij eerste korte review op Tweakers!

Ik heb een One Plus One, deze heb ik gekocht voor de "styleswap covers"die One Plus zou uitbrengen maar die zijn geschrapt.. Dit is zeer spijtig want dit is één van de grootste redenen dat ik deze telefoon heb besteld!

Na veel pijn en moeite heb ik toch 1 styleswap cover weten te kopen en deze inmiddels een tijd in gebruik heb wil ik mijn ervaring delen!

Plus punten;

-Ziet er mooi uit!
de style swap ziet er zeker goed uit, en is de rede dat ik mijn telefoon alleen nog op zijn scherm wegleg!

-Voelt goed aan en ligt lekker in de hand.
Het bamboe voelt zacht aan en is iets dikker dan de "sandstone black" en "babyskin white" covers, dat is na mijn ervaring lekkerder om vast te houden en voelt minder breekbaar aan!

-Is prima te verwisselen
Als je zelf een normale vaste hand hebt is de cover makkelijk te verwisselen en aangezien er vele instructie video's zijn op Youtube kom je er wel uit. Ik ben zelf iemand met een soort van parkinson hand (de reden dat ik altijd verlies met dokter bibber) en ik had de cover binnen een paar minuten verwisseld!

Min punten;

-Beschadigd snel
één van de minpunten aan de styleswap cover is is dat het hout snel beschadigd (denk hieraan bij sleutels in de zelfde zak als de telefoon). voor de prijs van de styleswap cover is dit wel een minpunt in mijn ogen, maar met een clear case van Orzly fusion is het prima op te lossen en zie je je mooie bamboo cover nog!

-Plastic rand in een andere kleur
Niet alles kan perfect zijn.. De telefoon met de cover ziet er super uit! maar er is een klein minpuntje aan het uiterlijk dat is de verschrikkelijke plastic rand in een andere kleur dan het bamboo.

-Minder grip dan de sandstone styleswap
Dit punt id vanzelf sprekend aangezien er niet echt een voelbare structuur is aan de styleswap cover

Heb jij ook een OnePlus One Bamboo StyleSwap Cover?

Die prijs van ~50 euro vind je geen minpunt?
ik beb het eens met de prijs van de assesoires omdat de telefoon zelf al goedkoop is, en een bedrijf zal tog ergens zijn winst vandaan moeten halen!

Verder heb je wel een sterk punt; de prijs kwaliteit verhouding is inderdaad minder dan dat je voor ~50 verwacht!