Olympus OM-D E-M5 Mark II Body Zilver Review

letskoenNewbie 23 maart 2015, 277 views

Olympus OM-D E-M5 Mark II Body Zilver

Als studio- en locatiefotograaf ervaar ik de Olympus E-M5 Mark II als een strak ogende en compacte camera met een ongekend hoge kwaliteit voor een betaalbare prijs. Gemakkelijk te switchen voorinstellingen, zowel voor foto als voor film. Goede beeldstabilisatie. Ruime lenskeuze van hoge kwaliteit. Zeer tevreden gebruiker. Koen Bosschert Photography

Pluspunten

• hoge kwaliteit beeld
  • gebruikersvriendelijk
  • strak en compact

Minpunten

• niet robuust gebouwd

Uitbreidbaarheid Score: 4
Batterijduur Score: 4
Snelheid en automatiek Score: 4
Ik doe als fotograaf veel fasion-, beauty- and artshoots. Ik werk in studio en fotografeer op locatie. De Olympus E-M5 Mark II ervaar ik als een strak ogende en compacte camera met een ongekende kwaliteit voor een betaalbare prijs. Biedt ruime mogelijkheden voor instellingskeuze zowel voor foto als voor film. Perfecte beeldstabilisatie, gebruikersvriendelijk met een duidelijke digitale handleiding. Je kunt gemakkelijk switchen tussen enkele instellingen die je vooraf vastlegt. Dit werkt snel en houd je in de flow van de shoot. Aldus een zeer tevreden gebruiker. Koen Bosschert Photography

Heb jij ook een Olympus OM-D E-M5 Mark II Body Zilver?