Garmin Virb Elite Wit Review

Lucky700 21 maart 2015, 260 views

Garmin Virb Elite Wit

Goede stabiele camera. Eenvoudige bediening. Helaas zijn de accessoires aan de prijs. Als helmcamera een beetje zwaar, maar dat is een Go Pro ook.

Pluspunten

• Zeer stevig
  • Eenvoudige bediening
  • Goede app waarmee je de camera kunt instellen

Minpunten

• Prijzig door alle accessoires

Beeldweergave Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 5
Features Score: 5
Design & bouwkwaliteit Score: 5
Ik heb de camera gekocht om opnames te maken tijdens het rijden op de motor. Door de ingebouwde beeldstabilisatie is het beeld helder, scherp en trillingsvrij. Ik heb de camera vastgemaakt aan een accessoire voor een buis. Deze op de valbeugel gezet. Trilingen waren nagenoeg niet zichtbaar behalve bij zeer hobbelige wegen. Dan is de opname niet echt fijn om terug te zien.
Geluid is bij opname op de motor niet relevant. De wind overheerst.
De afstandsbediening werkt prima. Helaas niet te koppelen aan mijn Navigator V. Als je een Garmin 590 hebt dan kun je de Virb bedienen vanaf je navigatie.
Wat ik niet heb gedaan nog is meerdere cameras aan elkaar verbinden via wifi. Je kunt dan een van de cameras master maken en de rest slave. De ene camera zorgt dat de anderen aangestuurd worden.
Wellicht schaf ik er nog eentje aan.

Heb jij ook een Garmin Virb Elite Wit?