Specificaties 320GB 2.5" HDD (SATA-300) - Bekijk alle specificaties

WD Black WD3200BEKT, 320GB Review

jvangilst 5 april 2009, laatste update op 5 april 2009, 780 views

WD Black WD3200BEKT, 320GB

Pluspunten

• Zeer snel

Minpunten

• Tikkend geluid bij idle

Ik heb deze schijf gekocht als vervanging van mijn oude 160GB seagate Momentus 7200.2. Opstart tijd is veel korter geworden, en ook de algehele performance is gestegen. Enige nadeel is het tikkende geluid dat de schijf af en toe produceert in idle. Dit zou iets te maken hebben met de energie besparende functies an de schijf. Er is een oplossing om het getik te verminderen maar daarmoet je je firmware voor aanpassen. Voor wat betreft het normale "draai"-geluid is hij wel veel stiller dan mijn oude schijf.

Heb jij ook een WD Black WD3200BEKT, 320GB?

Erg matige review inderdaad.
Opstart tijd is veel korter geworden
Hoeveel dan? Wat zeggen de specificaties?
en ook de algehele performance is gestegen.
Hoeveel dan? Waar is het HDTune grafiekje?
Waar staat dat uitgelegd? Waar kun je die firmware halen?