Specificaties Bedraad Qwerty met standaard toetsen - Bekijk alle specificaties

Logitech G510s Gaming Keyboard QWERTY Review

Maglor1982 17 maart 2015, 630 views

Logitech G510s Gaming Keyboard QWERTY

Top toetsenbord, maar er zitten wat dingetjes aan....

Pluspunten

• >> LCD Scherm <<
  • Polssteun
  • RGB Backlight

Minpunten

• Niet goed functionerende LCD Display functie knoppen
  • Kleine linker shift knop, en brakke rechter shift knop
  • Brakke software (drivers)

Ik ben erg tevreden met dit toetsenbord.
De LCD Display is goed te lezen en de RGB Backlight is een leuke feature.
Echter werkt onder Windows 8.1 de LCD Display niet altijd even lekker.
Het gebeurt regelmatig dat het scherm ineens niets laat zien.
Zelf heb ik het vermoeden dat dit komt door het schakelen tussen windows gebruiker profielen.
Zou inmiddels toch wel een keer verholpen moeten worden.

De G toetsen gebruik ik helemaal niet en is voor mij overbodige luxe.
De RGB Backlight werkt wel leuk met profielen.
Zo heeft mijn oudste dochter een roze toetsenbord en werk ik met Cyan. (afhankelijk of ik aan het gamen ben)

De polssteun is geweldig en bied goede ondersteuning. Alleen is het wel jammer dat deze gemaakt is van plastic en kraakt bij het leven.

Prima toetsenbord, alleen zal de volgende een toetsenbord zijn met "mechanische" toetsen, en RGB Backlight.
Geen G Toetsen of LCD Display meer... werkt toch over het algemeen niet.

Heb jij ook een Logitech G510s Gaming Keyboard QWERTY?

De software van Logitech (gaming software) is over het algemeen goed. Hier meerdere logitech producten en geen probleem.
ben ik het mee eens, alleen ik merk persoonlijk dat bij overschakelen van profielen (in Windows 8.1 iig) het voor issues kan zorgen.
en dan bedoel ik locken van account 1, en inloggen met account 2 terwijl account 1 nog "Actief" staat.
Dit zelf nog niet geprobeerd. Heb je 't gemeld
Nee... als el positifo zijne ging ik er vanuit dat het vast al wel gemeld is..
Zal het van het weekend even doen.