Specificaties Digitale radio met WiFi - Bekijk alle specificaties

DNT IPdio Tune Review

heyhannes 14 maart 2015, 835 views

DNT IPdio Tune

Mooie degelijke radio met veel mogelijkheden voor een scherpe prijs

Pluspunten

• Zeer goede weergave
  • Veel mogelijkheden
  • Makkelijke bediening
  • Scherpe prijs voor deze kwaliteit

Minpunten

• Erg scherpe led in standby

Geluidskwaliteit Score: 5
Goede degelijke radio. Past perfect in mijn audiosysteem. Het reciva internet portal met duizenden zenders is ruim voldoende voor mijn wensen aan muziekzenders. Maar er zijn nog verschillende andere portals beschikbaar op deze radio. De ontvangst is goed. Je meest gebruikte zenders kun je simpel in de afstandsbediening opslaan. Weergave is zeer goed maar hangt natuurlijk ook af van je internet verbinding. Handig is ook dat je via deze radio al je op de pc, telefoon etc opgeslagen muziek kunt afspelen.

Heb jij ook een DNT IPdio Tune?