Specificaties 27" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

LG 27MT55S Zwart Review

jasper96 12 maart 2015, 227 views

LG 27MT55S Zwart

Ik wilde graag een tv hebben om hem als 2e monitor voor mijn laptop te gebruiken, als monitor voor mijn PC, en als tv, voor op mijn slaapkamer.

Pluspunten

• Lage prijs voor smart tv
  • Full HD
  • PC functie

Minpunten

• Geen D-Sub (VGA) ondersteuning, zoals wel vermeld.

Tv besteld bij Art&Craft. Perfecte service. Tv uitgepakt thuis, en er achter gekomen dat er geen D-Sub (VGA) op zit voor mijn computer, zoals wel vermeld in de specificaties. Nu is het voor mij niet een heel groot probleem, omdat ik mijn computer niet heel veel gebruik, en voor mijn 2e HDMI poort nog niets had. Verder na even zoeken voor de pc modus, werkt het erg fijn als 2e scherm voor mijn laptop.

Heb jij ook een LG 27MT55S Zwart?

Werkt deze tv met Ziggo? Zit er wifi ingebouwd? Heeft de smart Tv nederlandse apps?
Geen idee, ja, en ja, npo, rtlxl, kijk bijvoorbeeld
Klinkt goed. Weet je toevallig ook of je er een externe harddisk op kunt aansluiten om tv mee op te kunnen nemen?
Nee dat heb ik nog niet geprobeerd