Leadtek GeForce FX5900XT 128MB Review

B.A. Baracus 17 juli 2005, 590 views

Leadtek GeForce FX5900XT 128MB

Pluspunten

• Goede value for money
  • overklokbaarheid
  • mooi complete package

Minpunten

• geen

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Dit gaat over de Leadtek Winfast A350 XT TDH, met geforce FX 5900XT chipset.
De kaart heeft vga, dvi-i en tv-out uitgangen; 128 mb ddr met 256 bit memory interface; en een 390 MHz core (300 in 2D) en 700 MHz memory snelheden.
In de box zit verder:
- VGA-DVI converter
- TV-out cable
- molex-splitter voor 12V aansluiting op de kaart
- installation guide, general guide boekjes
- Leadtek driver Cd
- Winfast DVD
-2 games: Big Mutha Trucka en Gun Metal

Wat drivers betreft: alle nieuwe detonators draaien prima, geen rare bugs oid. Standaard (non-OC'ed) scoort hij 5424 in 3dmark03.
Met Coolbits heb ik hem op 480 MHz core en 890 MHz draaien, wat een 3dmark 2003 score van 6538 tot gevolg heeft.
De Fan is vrijwel geluidloos, ik hoor hem niet boven de cpu-fan en voedingsfan uit. Heb dus ook niks gemod aan de kaart.
Ik heb er een tijdje een DVI en een analoge monitor tegelijkertijd op aangesloten gehad, werkte perfect.
Destijds (1-03-2004)gekocht voor 189¤.
Zijn geld zeker waard!

Heb jij ook een Leadtek GeForce FX5900XT 128MB?