Specificaties 4,5" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Huawei Ascend G510 Zwart Review

IkWillEm1999Newbie 12 maart 2015, 149 views

Huawei Ascend G510 Zwart

Koop deze telefoon NOOIT mensen, Wat een Waardeloze mobiel zeg! Ik heb al aardig wat mobieltjes versleten maar dit slaat werkelijk ALLES!

Pluspunten

• NIKS!

Minpunten

• ENORM Traag
  • Hangt TELKENS vast
  • Toetsenbord valt TELKENS weg
  • Slechte voorcamera
  • Accu HEEL snel leeg ( 2-3 uurtjes)
  • Verwijderd Automatisch contacten
  • Verbind vaak niet met WIFI

Ik heb deze mobiel een half jaar geleden gekocht, In het begin is het van "Nou, Best een aardig toestelletje" Maar als je eenmaal je apps en liedjes erop hebt staan begint het gedoe... Het is Ergeren To the max met dit toestel. Snel even die foto laten zien aan een vriend gaat met dit ding simpelweg niet! Ik hang hem elke avond de hele nacht aan de lader, De volgende dag is ie al binnen 2 uur leeg, ZONDER mobiele netwerken ingeschakeld! Dit toestel is een directe aanslag op je dagelijks leven! Hij doet alles wat je niet wilt, Heb hem nu voor de 2e keer opgestuurd maar het is nog PRECIES hetzelfde als eerst, Ik baal hier enorm van, Want hiervoor betaal ik geen 140 euro...

Heb jij ook een Huawei Ascend G510 Zwart?

En wat zegt de verkoper ervan? :)
De verkoper geeft zelf toe dat dit toestel "Niet de hoogste kwaliteit heeft"
Had precies het zelfde, heb nu de moto e 2015 4g hartstikke fijn ding.