Sony SRS-X7 Zwart Review

G.dekam 11 maart 2015, 842 views

Sony SRS-X7 Zwart

Het minimalistische design spreekt me aan en de bediening werkt intu´tief en eenvoudig. Wat me bijzonder prettig verraste was het mooie geluid. Hoe kan er in zo'n apparaatje zo veel diepe tonen verborgen zitten.

Pluspunten

• Minimalistisch design
  • Mooie diepe tonen
  • compact formaat
  • Mooi afgewerkt
  • Wireless streaming

Minpunten

• Wat te hoog geprijsd waardoor keuze tussen Bose en Sonymoeilijk ist

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Vorige week binnen gekregen nadat de SRS-BTX300 na 2 maanden kapot ging en ook niet meer leverbaar was.
Ik heb er geen spijt van. Het minimalistische design spreekt me aan en de bediening werkt intu´tief en eenvoudig. Wireless nog niet uitgeprobeerd.
Wat me bijzonder prettig verraste was het mooie geluid. Hoe kan er in zo'n apparaatje zo veel diepe tonen verborgen zitten. Als je dichtbij zit wel de bas nog wel eens overstemmen. Maar een paar meter in de ruimte komt dit helemaal tot zijn recht.
Het lijk er wel op dat de speakers minder vermogen toebedeeld krijgen wanneer de speaker niet wordt opgeladen om de batterij te sparen.

Heb jij ook een Sony SRS-X7 Zwart?