Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset Review

AardbevingNewbie 8 maart 2015, 414 views

Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset

Geluid is geweldig. Handmatig bass en treble instellen is ook best fijn. Het enige waarom ik deze hoofdtelefoon niet aanraad is de kabel. Deze gaat niet normaal snel in de knoop. Ik heb deze hoofdtelefoon nu voor een jaar en hij ruist nu al. Ook raar.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Handmatig bass en treble instellen
  • 7.1 Surround Sound is ook heerlijk

Minpunten

• Kabel gaat veel te snel in de knoop
  • Gaat "snel" ruizen

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 3
De Logitech G430 is een geweldige hoofdtelefoon. Handmatig Bass en Treble instelling is heel erg fijn. Ook het 7.1 Surround Sound is heerlijk om aan te horen, vooral als je Stereo/Mono gewent bent. Ook heeft deze hoofdtelefoon een volumeregelaar. Jammer genoeg is die al sinds het begin dat ik deze koptelefoon heb niet goed werkende. De kabel gaat ook heel snel in de knoop.

Heb jij ook een Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset?