Lenovo IdeaPad Z50-70 59440290 Review

MarkV6 7 maart 2015, 1.318 views

Lenovo IdeaPad Z50-70 59440290

We zijn tot deze keuze gekomen door het full hd scherm, 8gb en I5 processor en de WiDi ondersteuning.

Pluspunten

• goed toetsenbord
  • full hd op een 15.7"geeft toch wel erg kleine letters

Minpunten

• accuduur lijkt na 3 dagen gebruiken wel kort
  • geen WiDi ondersteuning

Vreemd genoeg kun je in deze prijsklasse nog steeds geen SSD er bij krijgen dus er is 250gb bij besteld.
Hoe is de SSD geinstalleerd:
Download nu bij microsoft een Win8.1 zoek op: Create installation media for Windows 8.1
Die maakt een bootable USB stick. Op de hd staat een aparte directory met Lenovo drivers. Die ook op USB stick zetten.
Dan de ssd inbouwen en installeren, de windows key zit in de bios dus die hoef je niet op te geven.
Nu nog even de WiDi (Wireless Display)installeren voor de Microsoft Wireless Display Adapter die ik ook gekocht heb.
De Intel installatie software keurt mijn systeem af omdat ik niet aan de hardware eisen voldoe. In de eisen staat dat je een Intel display adapter moet hebben plus een Intel wifi. Er zit een Qualcom in. Ik had verwacht dat er WiDi in zit omdat het op deze website vermeld staat zie specs. Niet waar dus

Heb jij ook een Lenovo IdeaPad Z50-70 59440290?

Dit is meer wat je gedaan hebt en niet echt een review....