Conceptronic CSATAi23U SATA & IDE naar USB 2.0 Adapter Review

ArawnofAnnwn 2 april 2009, laatste update op 2 april 2009, 832 views

Conceptronic CSATAi23U SATA & IDE naar USB 2.0 Adapter

Pluspunten

• toen het nog werkte was het zeer makkelijk in gebruik

Minpunten

• zeer snel kapot

Op mijn werk hadden we 6 van deze apparaten, en ze waren binnen een maand allemaal kapot. Ze zagen er nog zeer netjes uit, maar geen enkele deed het nog. Ik ben er zeer voorzichtig mee geweest. Na gebruik netjes opbergen in de doos, maar dat hielp helaas niet. Iedereen heeft een eigen apparaat, maar allemaal stoppen ze binnen een zeer korte periode. Als ik een harde schijf aan het apparaat koppel, dan start deze nog wel op (de schijf begint te spinnen), maar word niet meer zichtbaar in windows. Op een volledig schone Windows installatie (geen office/policies/windows updates) word de driver wel geinstalleerd, maar de schijf word zelfs dan niet zichtbaar.

Heb jij ook een Conceptronic CSATAi23U SATA & IDE naar USB 2.0 Adapter?

Beetje korte review met weinig tot geen onderbouwing, probeer meer onderbouwing erin te zetten en maak gebruik van koppen om de onderdelen van je review te scheiden.
Ik heb dergelijk toestel al twee maand in huis en heb het al regelmatig gebruikt, zowel thuis als op het werk.
Ik ben er zeer tevreden over. Het is een ideaal toestel om een HD of CD-romspeler even aan te sluiten, zonder het te moeten inbouwen in een case.