Philips 37PFL7603D Zwart

Specificaties 37" • Full HD • LCD • 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 37PFL7603D Zwart Review

eXisTa 2 april 2009, 1.160 views

Philips 37PFL7603D Zwart

Pluspunten

• Lekker hoog contrast
  • Witte achterkant zorgt voor goede werking Ambilight

Minpunten

• Trage doorvoer beelden

Na zeker 6 jaar lang een dikke beeldbuis tv te hebben gehad werd het tijd om mee te gaan met de LCD gekte, na een bezoekje bij de Mediamarkt en het pesten van haar verkopers ben ik met deze prachtige TV thuisgekomen.

Samen met mijn vriendin heb ik het beest uitgepakt, getemd en een plek gegeven in de kooi die mijn woonkamer heet.
Statig staat deze op zijn sokkel mooi te wezen terwijl ik rustig de handleiding erbij pak.

Wat een ding, ik heb er mijn digitale tv op aangesloten en was meteen teleurgesteld hoe deze tv laat zien hoe slecht digitale tv nog is.
Snel sluit ik mijn Mediacenter via HDMI erop aan om te zien hoe ik de foto's van mijn vriendin op 1080P kan laten zien.

Installatie
Het ding is supermakkelijk te installeren, behalve dat het misschien een wat zwaar ding is.
4 bouten om de standaard te plaatsen en neerzetten maar.
Even de gemakkelijke wizard doorlopen; deze configureerd de tv naar je persoonlijke voorkeuren qua kleur, intensiteit en ambilight.

Gebruiksgemak
Ik heb al een hoop tv's gezien maar deze is echt vriendin-vriendelijk, hele simpele afstandsbediening met duidelijke functies.
De TV is te updaten via USB-stick aan de linkerzijkant van de TV, laatste update zorgt voor sneller schakelen tussen sources.

Opmerkingen
Het ding heeft een klein beetje last van, ik denk, ghosting. Als ik namelijk een pc erop aansluit dan zie je dat de tv de muis opbouwd.
Ik kan het heel slecht uitleggen maar het komt in de buurt van minimale ghosting, je moet wel heel goed kijken en je ziet het eigenlijk allleen bij een muis, niet bij films dus.

Heel veel meer kan ik er niet over zeggen, het blijft tenslotte een tv.

Heb jij ook een Philips 37PFL7603D Zwart?