MadCatz M.O.J.O. Micro-Console for Android Review

NamCap 5 maart 2015, 327 views

MadCatz M.O.J.O. Micro-Console for Android

Goede microconsole, gekocht om mijn games te streamen vanaf mijn pc met LimeLight en dit werkt heel goed.

Pluspunten

• Goede bouwkwaliteit
  • Snel genoeg voor moderne Games

Minpunten

• Voordat je er goed mee aan de slag kunt moet je zelf veel stappen ondernemen.
  • Geen officiŽle Android updates sinds 4.2

Randapparatuur Score: 4
Spelaanbod Score: 3
Multimedia Score: 5
Binnenkort komt Razer met zijn eigen microconsole, de Snapdragon 805 die ze daarvoor gaan gebruiken levert betere prestaties in vergelijking met de Tegra 4 en lijkt evenveel te gaan kosten. Dus de MOJO wordt nog minder duur of uitgeconcureerd.

Heb jij ook een MadCatz M.O.J.O. Micro-Console for Android?