Specificaties 14" (1366x768), 500GB - Bekijk alle specificaties

Acer Aspire V5-431P-987B4G50Mass Review

Jkt 3 maart 2015, 246 views

Acer Aspire V5-431P-987B4G50Mass

Ben erg blij met mijn aankoop

Pluspunten

• Snelheid
  • Accu duur
  • Klein en light
  • USB3 + Bluetooth

Minpunten

• Scherm word snel vies
  • Gezeik met de BIOS en systeem herstel
  • nog een keer want baal hier egt van, Gezeik met de BIOS en systeem herstel
  • Intel HD Graphics 2000
  • De support van ACER

Wat er ook gebeurt vervang niet je HDD want dan ben je verplicht Linux te gebruiken, Windows is namelijk beveiligd zelfs met de herstel cds valt dit probleem niet te fixen, men zegt dat ze er nog mee bezig zijn maar ik betwijfel het. :(

In het algemeen een heerlijke laptop, alleen jammer dat je zo snel vlekken krijgt in je beeldscherm de batterij gaat erg lang mee, hij is snel en betrouwbaar.

Ik zelf gebruik de laptop in combinatie met 8GB Ram en 120gb SSD
Goku supersaiyen 3 is er niks bij :+ _/-\o_

ook is de laptop geschikt voor oude games Voorbeeld:
Counter-strike:Source Medium

Intel HD Graphics 2000:

Alleen oudere games kunnen vloeiend draaien met deze grafische chips (als ze niet veeleisend zijn). Gedeeld geheugen grafische cores in deze categorie hebben het voordeel van minder warmte-ontwikkeling en langere batterijlooptijd. Voor kantoor, internet, beeldcorrectie- en videomonteringswerk zijn deze grafische chips nog steeds bruikbaar zonder enige beperkingen.

Voor deze prijs had er wel een Intel HD Graphics 4000 in gemogen of op zijn minst een 3000. |:(

Helaas kan ik de laptop niet anders dan met Ubuntu, na aankoop wou ik een SSD en door het bekende EUFI - Latency Bios probleem kan dit nier meer terug gedraaid worden. ik zie je al denken dan doe je toch gewoon je oude HDD er in en maak je een ISO, ja precies... naja ik was zo ongeduldig dat ik hem gelijk hebt ge-zero-d en er een externe HDD van heb gemaakt.

Al met al een top-laptop maak een ISO en schop er een SSD in mocht je juweeltje ooit crashen tadaaaaaaa

als ik het eindoordeel moest beoordelen inc de service dan hab ik dit product 1 ster gegeven! }:O

Heb jij ook een Acer Aspire V5-431P-987B4G50Mass?