Specificaties 140mm diameter met 30,7dB geluidsproductie - Bekijk alle specificaties

Scythe Mugen MAX Review

SIII 28 februari 2015, 354 views

Scythe Mugen MAX

Prijs kwaliteit uitstekend, zeer stil en strak design!

Pluspunten

• Stil
  • Prijs / kwaliteit
  • Strak design
  • Koelprestaties
  • Geen probleem met hoge geheugenmodules

Minpunten

• Groot

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 5
Koelvermogen Score: 5

Heb jij ook een Scythe Mugen MAX?

Ik gebruik hem op het x99 platform met de 5820k
Idle een mooie 26graden :)
Heb hem niet uitvoerig getest bij zware processor berekeningen maar je kan veel reviews vinden op internet met benchmarks ten opzichte van andere coolers :) hij presteert echt zeer goed.
Ik zit ook te kijken naar deze cooler, wil hem gaan gebruiken icm i7 3770k , heb er nu een basic cooler op zitten en dit bij beetje gamen al over de 70 graden en dan blaast er ook nog een stofzuiger in mijn kast zo hard gaat de cooler te keer, dus tijd voor wat anders. Dus was benieuwd met welke CPU jij hem gebruikt en wat de temps voor en na (ongeveer) zijn.