Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 2.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Razer Copperhead Review

tweaktubbie 1 april 2009, laatste update op 1 april 2009, 434 views

Razer Copperhead

Pluspunten

• door rubber coating geen zweterig of plakkerig gevoel
  • zachte knoppen waar je wijsvinger door vorm in blijft liggen
  • via DPI knop onderop makkelijk 1 van 5 profielen in te stellen

Minpunten

• detail van geen glider-stickers meer meeleveren is jammer

Twee jaar terug de blauwe copperhead aangeschaft omdat ik een snelle muis zocht voor RTS, en eentje die niet plakkerig aan ging voelen. Na reviews deze gekocht. Nu, twee jaar later, begon ie er wat vies gelig aan de zijkant uit te zien (doorzichtige rubber) en ergerde ik me aan dat aan/uitgaande razerlogo.

Voor ruim 45 euro incl porto via eBay gekocht (2 jaar terug voor 50 euro ex porto) aangezien Razer niet naar NL verscheept en dealers hier meestal vanaf 50 euro excl porto rekenen. Overigens hele mooie doos, bijna jammer dat ie weg kan na uitpakken :P

Twijfelde tussen rode en groene; heb rode gekozen. Mooi is dat het logo niet meer aan/uit gaat, al kun je met de software dat schijnbaar permanent uitzetten. Heb de cd en software van de site gelaten voor wat het is; de blauwe versie kreeg ik de firmwareversie nooit geupgrade - je moest knopjes ingedrukt houden tijdens starten van software, maar XP zag nooit de muis. Heb geen reden gezien of issues waarom ik 'n upgrade wil doen, en de profielen voor games toevoegen of importeren heeft alleen voor mensen die macro's of shortcuts toevoegen nut. Maar het kan.

2 jaar terug zaten er twee reepjes van dat teflontape (gliders) bij waardoor je muis op m'n IceMat lekkerder zou glijden.En dat deed ie. Bij de nieuwe doos zitten er paar kleine stukjes in die je op de plastic voetjes kunt plakken - niet vergelijkbaar helaas.

Knop onderop de muis indrukken (licht aantal keer op, zodat je profiel weet, 5x = max 2000 DPI).
Speel tegenwoordig geen RTS maar FPS en dat gaat echt perfect.

Heb jij ook een Razer Copperhead?

Dit een review noemen is een beetje raar. Je vertelt alleen het levensverhaal van de muis. Waar je hem en waarom je hem heb gekocht. Dat je veel hebt meegemaakt enzo. Dat hij vies word als je hem niet schoonmaakt, en dat je je ergert aan een lampje dat normaal onder je handpalm is verborgen.

Mooi hoor, maar ik zou veel meer over mn copperhead kunnen vertellen. Wij hebben samen ook fantastische dingen meegemaakt. Maar toch kan ik wat vertellen over zijn positieve en negatieve eigenschappen. Of hij lekker in de hand ligt, of hij snel en precies is, of er problemen zijn.
het was mij amper duidelijk dat hij het over de copperhead had :S

heb je geen nederlands gehad en dan doel ik op het hoofstuk, verhaal chronologische volgorde.
volgens mij is deze review een grap :'(