Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 25 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Logitech Z313 Review

Edie1986 27 februari 2015, laatste update op 27 februari 2015, 1.085 views

Logitech Z313

Redelijk setje voor een vrij lage prijs.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Subwoofer
  • Volume

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 2
Film/gameweergave Score: 3
Muziekweergave Score: 3
Deze Logitech Z313 is voor de prijs redelijk te noemen. Als je snel last hebt van klagende buren of wanneer je sowieso niet snel de muziek luid wilt afspelen is deze set best prima.

Het grootste nadeel vind ik de basweergave bij dit setje, deze is overigens ook niet apart te regelen. Prima voor een kleine slaapkamer bijvoorbeeld, maar niet als je af en toe een stevig stukje muziek wilt afspelen.

Ik geloof dat je voor de prijs van dit setje wel iets anders leuk kan vinden (nog beter kijk je voor een tweedehands setje). De bouwkwaliteit is niets op aan te merken; dat is gewoon prima. De satelliet speakers zijn volledig van plastic, de subwoofer is gemaakt uit spaanplaat met een zwarte plastic afwerking. De subwoofer bevat een kleine 3" speaker welke naar onder gericht is. De kleine afstandbediening is prima, maar door het lage gewicht bestaat de kans nogal dat deze niet netjes op je bureau blijft liggen.

Eerlijk gezegd was ik toch wat teleurgesteld met deze set, vlak hierna heb ik de Logitech Z3 aangeschaft; deze heeft toch een stuk meer volume, stuk zwaardere subwoofer (welk apart te regelen is) en zwaarder uitgevoerde satelliet speakers Ún een iets grotere afstandbediening. Natuurlijk betaal je voor dit setje wel iets meer (het dubbele) maar de kwaliteit gaat dan ook met 50% ruim omhoog.

Heb jij ook een Logitech Z313?