Specificaties 250GB mSATA (SATA-600) @ 530/520MB/s - Bekijk alle specificaties

Samsung 840 EVO mSATA 250GB Review

larsbackxNewbie 26 februari 2015, 379 views

Samsung 840 EVO mSATA 250GB

Mijn ervaring met deze mSATA ssd is uitstekend, Ik heb een notebook namelijk de msi ge60 ik wou hem wat sneller maken dus ik ging op internet zoeken naar hardware dat in mijn notebook paste ik kwam terecht bij deze mSATA ssd

Pluspunten

• Snel opstarten
  • Makkelijk te installeren
  • snelle lees en schrijf snelheid
  • Klein
  • Goed verpakt in doos

Minpunten

• Je moet je os clonen of opnieuw installeren

Mijn ervaring met deze mSATA ssd is uitstekend, Ik heb een notebook namelijk de msi ge60 ik wou hem wat sneller maken dus ik ging op internet zoeken naar hardware dat in mijn notebook past ik kwam terecht bij deze mSATA ssd je hebt wel een speciaal slot nodig voor deze ssd, ik had gecheckt op internet of mijn notebook dat had en dat had die. Ik had hem gekocht bij alternate.nl voor ongeveer 127 euro het was de 250gb versie. wat me aansprak was de lees en schrijf snelheid wat die waren best hoog namelijk : leessnelheid 540mbs en schrijfsnelheid 520mb/s. En dat maakt hij ook waar!. Hij was eenvoudig te installeren, Laptop open maken erin prikken en schroefje aandraaien en klaar!. Nu nog je os erop installeren want dan gaat je pc nog sneller! Toen ik alles had ge´nstalleerd op mijn ssd starten ik mijn notebook voor het eerst op. En snel dat die is !

Nadelen:
- Je besturingssysteem moet je clonen of opnieuw installeren op je ssd

Voordelen
- Snel opstarten
- Makkelijk te installeren
- Klein
- Snelle lees en schrijf snelheid
- Goed verpakt

Oordeel:

Is jou pc wat traag geworden en je hebt een mSATA slot? Koop dan zeker dit product want het maakt je pc echt veel sneller!

Heb jij ook een Samsung 840 EVO mSATA 250GB?

Wat merkwaardig minpunt aangezien dat bij elke SSD en HD van toepassing is.
Al een tijd op zoek naar een SSD met een kloon van mij HDD, vreemd genoeg nog niet kunnen vinden..

Alle gekheid op een stokje; Inderdaad en wat vreemd minpunt. Verder verfrissend korte review.