Lenovo Y50-70-59436467 Review

nick0294 25 februari 2015, 1.252 views

Lenovo Y50-70-59436467

lees de uitgebreide review, mooi en een brute laptop

Pluspunten

• zeer goed geluids kwaliteit
  • mooi verlicht toetsenbord
  • nvidia geforce gtx 860m is subliem

Minpunten

• beelscherm lijst ziet er goedkoop uit

goedendag beste medetweakers,
dit is mijn eerste review dus wees een beetje lief voor mij ;)

ik ga het hebben over de lenovo Y50

dit betreft een:
Intel core i7-4710HQ 2,50GHz en turbo tot wel 3,4GHz
dit allemaal met een 8gb ram geheugen ddr3L so-dimm
hierbij zit natuurlijk ook nog eens een
1 TB SSHD (8 GB SSD cache)
15,6" Full HD beeldscherm (1920 x 1080)
en natuurlijk een van de mooiste dingen in deze laptop een nvidia geforce gtx 860m 2gb

de presentaties:
de i7 CPU reageert zeer snel ik had hiervoor en HP paviljoen met amd a6 en het verschil is echt enorm,
de meeste spellen speel die op ultra al zeer goed,
de wat zware spellen gaan een stuk beter op high
maar wat een graphics
mijn laptop bevat een ultra HD scherm,
toch vindt ik het scherm een klein beetje teleurstellen het beeld kan niet zo heel veel verlicht worden,
al met al is het een goede laptop voor nog 1000 euro,

de accu gaat in energie bespaarstand ongeveer zon 5 uur mee,
met het gamen is dit zo ongeveer zon 2a 3 uur,

het uiterlijk valt mij ook heel erg op,
lenovo heeft hierbij een zwart rood thema gebuikt en is mooi tot zijn recht gekomen met het rood verlichte toetsenbord en zijn rode accenten,
de laptop is nog vrij zwaar maar zeer sterk gemaakt,
het is alleen jammer dat de lijst om het beeldscherm van plastic is en er goedkoop uitziet.

bij deze laptop mis ik nog wel een cd drive ik zelf gebruik dit eigenlijk bijna nooit dus redt me zelf ook wel met een externe,
als jullie deze laptop aanschaffen (wat ik wel aanraad)
zou ik een clean instal meteen doen
dan heb je niet meteen de rommel van lenovo
sommige tools van lenovo zijn wel handig maar die kan je natuurlijk ook op hun website downloaden,

ik hoop dat jullie dit een nuttige review vonden?
tips hoe ik mijn review beter kan maken zijn altijd welkom!
als jullie vragen hebben stel ze gerust

Heb jij ook een Lenovo Y50-70-59436467?

Meer advertenties

Hey Nick,

Wat vind je van het beeldscherm? Ik lees overal dat de kijkhoeken en kleuren niet al te best zijn en dat je er recht voor moet gaan zitten wil je het scherm normaal kunnen bekijken. Deel jij deze mening?
hey probotic!

dat klopt de kijkenhoeken zijn niet zo heel goed,
de kleur vast ook wel tegen zwart is niet echt zwart
het beeldscherm kan niet zo super helder, als dit wel kon zouden de kleuren ook mee echter zijn,
tijdens het gamen vindt ik de kleuren veel beter dan normaal office of web werk

en er recht voor zitten dan snap ik niet?
ik zit er altijd recht voor,
of hij ligt soms een meter of 1a2 verder als ik films kijk dan zie ik alles prima

hoop dat je hier wat aan hebt!
stel gerust nog een paar vragen!
Ten eerste, top dat je een review maakt! Dank je wel, daarvoor. Als tip, probeer er misschien meer een verhaal van te maken, noem misschien ook een paar eigenaardigheden die je bent tegengekomen en probeer wat (interessante) kwantitatieve informatie te geven, als je die bent tegengekomen. Je zegt bijvoorbeeld het volgende: 'toch vindt ik het scherm een klein beetje teleurstellen het beeld kan niet zo heel veel verlicht worden', misschien kan je hier nog wat over uitweiden?