D-Link Wireless AC1200 Dual Band Access Point Review

ArthurSNewbie 25 februari 2015, 1.745 views

D-Link Wireless AC1200 Dual Band Access Point

Het betreft hier de D-link Dual Band AC 1900

Pluspunten

• Goede wifi netwerk verbinding rondom huis met gemiddeld 10 devices
  • Eenvoudig plug and play
  • My-dlink controland monitoring

Minpunten

• Richten van de antennes

Beheerbaarheid Score: 5
Sinds langere tijd hebben wij ziggo als provider met 180 mbs download en 20 mbs upload snelheid. Naast bezoekers als familie en vrienden op ons netwerk zitten mijn vrouw en 3 kinderen -indien thuis- constant met gemiddeld 2 devices (telefoon en notebook/ipad) op ons wifi netwerk. En dan nog de samsung tv en sonos! De wifi via de standaard modem/router ubee40 is een ramp. Er was onvoldoende capaciteit en geen enkel device op de wifi werkte naar behoren.

Als oplossing heb ik de dlink wire;less AC 1900 dual band en voor boven op zolder de dlink wireless AC 750 Dual Band range extender aangesloten . Probleem opgelost. Nu maken wij als gezin dankbaar gebruik van de dlink oplossing, gasten zitten via de oude ubee40 op ons netwerk. Probleem opgelost.

Mvg van een tevreden Dlink klant

Heb jij ook een D-Link Wireless AC1200 Dual Band Access Point?