Specificaties Bedraad Qwerty met standaard toetsen - Bekijk alle specificaties

CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo Review

Mr. Eggbird 24 februari 2015, 596 views

CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo

Een goede set, voor een mooie prijs. Perfecte budget oplossing, met stijl. Heb je geen toetsenbord en muis? Of wil je wat betere looks voor niet teveel geld? Nog geen geld voor een mechanisch toetsenbord? Dan raad ik deze set zeker aan! (lees aub hele review voor voor- en nadelen)

Pluspunten

• Prijs (niet al te duur, toch gaming look)
  • Vormgeving (Toetsen, muis en licht)

Minpunten

• Piepent Scroll-wieltje
  • (Bedraad)

Deze set is gekocht omdat ik een nieuwe PC ging maken. En ik had geen toetsenbord en muis rond liggen, omdat ik altijd met de laptop heb gewerkt. Ten eerste was het voor mij een verkoop punt, dat het een set was (met een goede prijs) met gaming uitstraling.

Het is een fijn toetsenbord om zowel mee te werken (numlock, pretige toetsen, ergonomie, multimedia-toetsen) als om mee te gamen (goede respons, voelt goed, klinkt goed, looks). Ook de muis is fijn om te gebruiken, ondanks dat deze geen overdreven, of eigenlijk geen speciale ergonomie heeft. Ook is het handig dat je de dpi van de muis op drie verschillende standen kan hebben, al zal je deze het meeste op een stand laten.

Met hoe het toetsenbord en de muis eruitzien is niets mis. De blauwe verlichting van het toetsenbord Ún van de muis, maken de set echt af. Het enige nadeel is wel dat als je de verlichting uit heb dat de toetsen/letters op het toetsenbord moeilijk te lezen zijn.

Ook is de gehele set bedraad. Of dat iets is wat je stoort ligt aan jezelf en aan wat je gewend bent. Ik heb er zelf geen problemen mee.

Het enig nadeel dat ik tot nu toe heb ondervonden, heeft met de muis te maken. Het scroll-wieltje van de muis piept namelijk soms (en heel zacht) als ik op een bepaalde manier de muis vast heb en scroll.

Heb je geen toetsenbord en muis? Of wil je wat betere looks voor niet teveel geld? Nog geen loon gehad voor een mechanisch toetsenbord? Dan raad ik deze set zeker aan!

Mr. Eggbird out...

Heb jij ook een CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo?

bedraad is juist een pluspunt zou ik zeggen sinds er geen lag door andere apparaten in de buurt kan veroorzaakt worden
Klopt, maar sommigen houden er niet van om hun bureau vol te hebben met draden. Dat is ook waarom ik vermelde dat dit aan je eigen voorkeur licht. Maar ik ben het zeker met je eens.