Sony Xperia Z3 Compact 16GB Zwart

Specificaties 4,6" • 1280x720 (HD) • 16GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Sony Xperia Z3 Compact 16GB Zwart Review

Anoniem: 657310Newbie 16 februari 2015, laatste update op 16 februari 2015, 601 views

Sony Xperia Z3 Compact 16GB Zwart

Een toptelefoon die al kapot gaat als je er naar kijkt! Ik zou deze telefoon aan iedereen aanraden, maar.....wat gaat deze telefoon snel kapot!! De Xperia is nu al voor de tweede keer kapot. Ik heb hem niet laten vallen en altijd in een hoesje gehad.

Pluspunten

• Batterijduur (dit vond ik wel minder worden na twee maanden)
  • Lekker snel in gebruik
  • Mooi klein formaat, maar toch goede specificaties

Minpunten

• Camera had ik beter verwacht. Er zijn telefoons met betere kwaliteit
  • Irritante klepjes. Elke keer bij opladen klepje open maken
  • Opladen via de magneet werkt niet echt goed
  • De telefoon is zeer kwetsbaar, zelfs met hoesje
  • Knoppen voelen alsof ze een beetje loszitten

Een toptelefoon die al kapot gaat als je er naar kijkt!

Het lijkt wel of sony alleen maar gekeken heeft naar de specificaties(die zijn goed gelukt), maar niet naar de bouwkwaliteit van de telefoon. Gemiste kans om de beste smartphone van het moment te maken (prijs/kwaliteit)

Heb jij ook een Sony Xperia Z3 Compact 16GB Zwart?

Ik weet niet hoe jij het voor elkaar krijgt dit toestel stuk te maken maar bij mij is hij al vaak genoeg gevallen en doet het nog uitstekend de bouwkwaliteit is juist prima van deze smartphone :)
Gebruik hem al een klein half jaar en ben er erg tevreden over en kan hem iedereen aanraden die niet zo'n Mega grote smartphone zoekt die gewoon in je broekzak past.
0Anoniem: 657310
17 februari 2015 09:12
Goed om te horen dat jouw telefoon het wel goed volhoudt, maar dit wil helaas alleen niet zeggen dat die voor iedereen zo is. Zowel bij de consumentenbond, als bij het tv programma Radar komen enorm veel klachten binnen over dit probleem. Kijk de aflevering van Radar van gisteren maar even terug.

Het glas van deze telefoon is nog geen 1 mm dun en kan dus al kapot gaan bij een kleine val. Het grootste probleem is dat het glas van de telefoon spontaan kan barsten zonder duidelijke aanleiding. Dit had ik de tweede keer helaas.

Bronnen:
Helaas,

Top toestel, maar.... Bij mij het scherm ook gebarsten na een aantal maanden. Gewoon terwijl hij in mijn broekzak zat. Gezien de verschillende reacties lijkt het erop of Sony het bouwproces niet onder controle heeft, aangezien het bij de een wel optreed en bij de ander niet. Wat het zuurste is, is dat Sony zijn verantwoordelijkheid hier niet neemt, en de afnemers van zijn high end producten gewoon in de kou laat staan. Ik zal de komende jaren geen Sony producten meer kopen en dit vrienden en bekenden ook afraden.