Specificaties All-in-one met Ci5-3350P en 8GB ram - Bekijk alle specificaties

Asus Transformer All in One P1801-B120K Review

SafeSteef 16 februari 2015, 411 views

Asus Transformer All in One P1801-B120K

De meest veelzijdige AIO die ik ooit heb aangeschaft. 2 meer dan volwaardige computers in 1. Tegelijkertijd is het afneembare scherm de grootste Android tablet 18,4" Wisselen tussen besturingssystemen binnen 2 seconden. Alles dubbel uitgevoerd. Asus..een compliment waard. Kwaliteit van de uitvoering hoogwaardig, uiterlijk fraai design. Gewoon verliefd!

Pluspunten

• Veelzijdig, kwaliteit, veel snelle aansluitingen en multi DVD brander.
  • Beide OS functioneren adequaat en snel. Tablet >5 uur YouTube op accu.
  • Het beste van 2 werelden. Scherm Full HD, Touchscreen 10!

Minpunten

• Uitblijven update van Android 4.2.1 naar hogere versie.
  • Muis vergde veel batterijen, vervangen. Toch reëel 5* voor totale kwaliteit.

Features Score: 5
Ik was opzoek naar een veelzijdige computer die echt breed inzetbaar zou zijn zakelijk en privé.
Tevens moesten extra monitors aangesloten voor opmaak documenten met foto's. Voorselectie van foto's doe ik dan op ander scherm. Veelal heb ik 5 tot 6 zware programma's tegelijk open, dat is geen enkel probleem. Met dubbele videokaarten is ook bewerking vlot zonder hapering.

Ondertussen met 1 klik schakel ik naar Android voor snel betalingen doen tussen meerdere rekeningen inclusief de zakelijke. Ik heb ING bank en dan lukt dat niet in Windows. Nu met Android perfect.
Inmiddels systeem een jaar in gebruik en heb alvast een reserve systeem exact dezelfde aangeschaft. Computer staat altijd aan, enkel met Windows updates herstart ik verder is dat niet nodig. Werk er circa 10 uur onophoudelijk per dag mee. Kan hem niet meer missen.

De muis heb ik nog niet aangeboden bij Asus. Ik had een Rapoo met veel functies liggen voor fotobewerking en die bevalt perfect. Weet dus niet hoe importeur daar mee omgaat.
Geluid is erg goed van zowel tablet als basisstation. Beiden zijn stereo met fraai ruimtelijk effect. Mis hooguit een subwoofer.

4x USB 3.0 en Bluetooth 4 is ook perfect. In het weekend spelen mijn kleinkinderen met de tablet liggend allerlei bordspelen, tennis en airhockey. Erg leuk op zo'n grote tablet. Gewoon een handdoek eronder voor de mensen die geen krassen op de tablet accepteren.
Zien en werken op dit systeem en je bent verkocht! Hoop naar de toekomst toe dat er een volwaardige opvolger komt.

Heb jij ook een Asus Transformer All in One P1801-B120K?