Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 5.700dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G500 Review

Bawbalicious 15 februari 2015, 285 views

Logitech G500

Super muis, ik heb hem nu al 5 jaar en hij heeft me (haast) nooit in de steek gelaten.

Pluspunten

• Ergonomisch
  • Robuust, betrouwbaar
  • Goede RMA
  • Super handige software

Minpunten

• Heeft maar 1 macro knop

Ik heb deze muis nu 5 jaar en ik gebruik hem nog steeds.

Logitech software is werkelijk perfect en het werkt nog samen met mijn toetsenbord ook. Of deze muizen preciezer of betrouwbaarder zijn dan andere merken kan ik niet met zekerheid zeggen, maar ik weet wel dat Logitech producten lang mee gaan en dat je gewoon een nieuwe kan krijgen als ze dat niet doen.

Het is een wat grote muis, dus als je wat kleine handen hebt is deze muis wellicht niet voor jou.

Ik heb nu na 5 jaar echter wat tracking issues, deze merk ik alleen als ik de muis onnodig snel beweeg; dan wordt de beweging gewoonweg niet geregistreerd. Ik denk niet dat ik hier bij de meeste games last van heb.

Heb jij ook een Logitech G500?