Zyxel NSA325 v2

Specificaties 2-bay NAS behuizing - Bekijk alle specificaties

Zyxel NSA325 v2 Review

Edje1103 14 februari 2015, 374 views

Zyxel NSA325 v2

Leuk apparaat, maar heeft zo zijn tekortkomingen. Ik wilde hem uitsluitend als Logitech media server gebruiken ter vervanging van mijn Readynas V1 (2TB limit), maar helaas de meegeleverde LMS is een oude 7.7.1 versie die ook nog is uitgekleed.

Pluspunten

• Gebruiksgemak

Minpunten

• Logitech media server uitgeklede oude (7.71) versie
  • Hoe voller hoe langzamer het schrijven gaat

Kwaliteit voeding Score: 3
Je mist behoorlijk wat instellingen bij LMS onder advanced, waaronder voor mij (en Squeezer) de belangrijke CLI interface en cover art.
Ik heb wat settings files ge-edit waardoor de bovenstaande opties weer beschikbaar zijn.
Staat nu 2.1TB muziek op, maar het schrijven naar de 3TB disks (Raid1) wordt steeds langzamer, soms valt de overdracht voor 10 seconden geheel stil zonder aanwijsbare reden.

Kortom leuk apparaat voor zijn prijs, maar als je bij Readynas vandaan komt vallen er toch dingen tegen.

Heb jij ook een Zyxel NSA325 v2?