Specificaties 40" Full HD LCD TV met 2 tuners - Bekijk alle specificaties

Sony Bravia KDL-40W605B Zwart Review

Max. 14 februari 2015, 601 views

Sony Bravia KDL-40W605B Zwart

Mooie tv voor een goede prijs.

Pluspunten

• Licht
  • Goedkoop
  • redelijk goed beeld
  • Goed met gamen

Minpunten

• Geluid
  • Grote stekker
  • Beetje onstabiele voet
  • Menu's verwarrend

Heb deze tv begin 2015 gekocht omdat ik vaker in de huiskamer game (ps4) en daarvoor graag een goede tv wilde. Omdat wij niet zo heel ver van de tv af zitten hebben wij het 40" model gekozen. De laatste tijd zijn UHD tv's erg populair maar voor deze grootte heeft het niet zoveel meerwaarde.

De voornaamste reden dat ik voor deze tv heb gekozen is door zijn lage input lag, optie "Game Mode" en goede prijs kwaliteit verhouding. Toch zijn er wat kleine minpunten. Zo is de (aluminium) voet een tikkeltje onstabiel en zijn de menu's een beetje ingewikkeld.

Vooral de afstandbediening had wat simpeler gekund. Zo hadden de opties "Football" en "Social view" wel weg kunnen blijven en zitten sommige knoppen op vreemde plekken. Ook had het geluid iets beter gekund en had de stekker kleiner gekund i.p.v een groot blok eraan.

Helaas ontvang ik bij KPN niet de optimale beeld kwaliteit maar toch is het beeld wel goed. Het ligt voornamelijk aan het soort programma en zender dat je kijkt. Soms wel een klein beetje last van onscherp beeld bij snelle bewegingen.

Over het algemeen ben ik erg tevreden met de tv, zeker met gamen. Zoek je een goede tv die zeer geschikt is voor gamen en wil je niet al te veel uitgeven dan zou ik deze tv zeker in overweging nemen.

Heb jij ook een Sony Bravia KDL-40W605B Zwart?

Reviews door de redactie