Jiayu G2F Zwart Review

guumaroliNewbie 13 februari 2015, laatste update op 25 mei 2015, 55 views

Jiayu G2F Zwart

ik heb de telefoon nu ruim 12 maanden en gekocht bij banggood.ik gebruik hem zeer intensief omdat ik de duosim gebruik voor zakelijk en prive. zeer tevreden over geluid en ontvangst en snelheid.

Pluspunten

• accuduur
  • touchscreen
  • prijs/kwaliteit
  • snelheid

Minpunten

• mini usb aansluiting
  • microfoon valt uit.

ik gebruik de telefoon al geruime tijd en ben er zeer tevreden over hij is al een aantal keren gevallen en vertoont geen schade of gebruiksproblemen.

een tip van een gebruiks ervaren iemand is wel het instellen van mobiel internet van hollandsnieuwe.
kies op de site van hollandsnieuwe voor automatisch instellen en kies dan voor een toestel van zopo.

dan krijg je een sms met instellingen die je moet bevestiggen met het wachtwoord 0000.

in het buitenland kan je alleen mobiel internetten als je sim in slot 1 zit.

Heb jij ook een Jiayu G2F Zwart?