Specificaties 21,5" @ 1920x1080 (TN, 2ms) - Bekijk alle specificaties

LG Flatron W2261VP-PF Zwart Review

skyrip 29 maart 2009, 2.533 views

LG Flatron W2261VP-PF Zwart

Pluspunten

• kleuren
  • design
  • groote
  • prijs
  • hdmi

Minpunten

• in combinatie met xbox 360 af te rade vanwege knipperen van het beeld
  • niks

ik heb deze monitor gekocht en ik moet zeggen, het was niet zo'n succes.
de monitor was wel goed en zo maar als ik mijn xbox360 aangesloten had op de monitor met hdmi met 1080P dan zag ik bij bijna alle spellen op bepaalde plaatse het beeld knipperen, alsof ik het zag verversen.
dit was overigens niet het geval als ik hem instelde op 1080P via hdmi en via de vga van de xbox360.
ik heb het ook getest met een andere kabel en daarbij was het ook. overigens heb ik het ook op onze mediaplayer getest, en daar was het probleem niet aanwezig. via de mediaplayer was het beeld wel echt super met video's op 1080P.
ik vond overigens het contrast best tegenvallen, had van 10000:1 meer verwacht.
maar aangezien ik de monitor speciaal daarvoor had gekocht (voor de hdmi) vond ik dit jammer. ik heb hem dan ook terug gestuurt daardoor. ik kan iedereen afraden de monitor of iets anders bij triderium te bestellen want als je daar iets niet bevalt wat je hebt gekocht en je stuurt hem terug krijg je maar 90% van je geld terug, verdomde oplichters!
ik heb nou een 24' acer besteld eens kijken of die beter is.
ik kan het scherm wel aanraden aan mensen die niet de xbox360 gebruiken want het is een super mooi scherm.

Heb jij ook een LG Flatron W2261VP-PF Zwart?

je hebt toch een 10 daagse nadenk periode ofzo en als je hem dan toch niet goed vind dan kun je hem gewoon terugsturen en dan moeten ze al het geld weer terugstorten.

correct me if I'm wrong
^^ eensch...
als je het online besteld heb je volgens mij 8 dagen bedenktijd...
ik vond overigens het contrast best tegenvallen, had van 10000:1 meer verwacht.
je moet ook niet kijken naar het dynamisch contrast... is slechts op papier zo... enige manier om objectief achter te komen wat het contrast is reviews te lezen waar ze het gemeten hebben.

waarschijnlijk zit je ergens op de 600:1. Die cijfertjes is slechts een marketingtruc waar jij dus glansrijk ingetrapt bent.
ja dat zou eigenlijk wel moeten ja maar het staat in hun reglement en daar ga je mee akkoord als je er iets koopt.
Als het reglement van de verkoper in strijd is met de wet, heeft die regel uit dat reglement geen waarde; ook niet als je akkoord ben gegaan. De wet gaat nog altijd boven de "huis"regels van wie dan ook. Dit valt dus altijd aan te kaarten. Een beetje druk uitoefenen wil dan wel eens helpen.

Zie ook : link

PC onderdelen mogen zoals ik het lees wel uit de verpakking gehaald worden, en "gebruikt" worden. Zolang je de goederen zonder schade terugdoet in de verpakking en incl. alles wat erbij hoort terugstuurt, mag de verkoper volgens de wet geen kosten in rekening brengen (behalve de retourzending kosten).

[Reactie gewijzigd door Madrox op 6 april 2009 08:58]

Dit kan je beter in de shopreview zetten. Nu vervuilt het de review van het product, het heeft niets met het product te maken namelijk.
Was het contrast wel mooi met de andere mediaspeler? Ik heb wat negatieve ervaringen met de 360 op dat punt; de kleuren lijken vaak 'washed out' tov PC en PS3.
ja op de mediaplayer waren de kleuren en eigenlijk alles perfect.
Je gaat een Acer scherm van 24 voet kopen? Damn, da's pas groot.
Totaal niet sarcastisch van je, hè, Toothpick? ;)

Ik neem aan dat ie inch bedoelde.

[Reactie gewijzigd door Gojira op 9 mei 2009 20:53]

Ik heb dit scherm nu ook een paar dagen en ik heb hier helemaal geen last van op mijn 360 Elite aangesloten via HDMI. Misschien ligt het toch ergens anders aan bij jou? Overigens tot nog toe alleen getest met Mass Effect en Midnight Club:LA.

Het kleurenbereik lijkt idd op de 360 wel aanzienlijk minder dan op PC (8800GT, Vista), een beetje minder 'vibrant' dan bijv. PS3.