Acer Aspire V15 Nitro VN7-591G-77UH Review

Quicksilver 10 februari 2015, 538 views

Acer Aspire V15 Nitro VN7-591G-77UH

Mijn werklaptop was aan vervanging toe, wilde er eentje met genoeg werkgeheugen, voldoende proccesorkracht en een ssd. Voor zijn prijs was deze laptop de gunstigste.

Pluspunten

• Enorm veel kracht in een stijlvolle behuizing
  • Mat IPS LCD

Minpunten

• Waardeloze touchpad

Omdat we met windows 7 werken in onze ontwikkelomgeving heb ik deze geinstalleerd, gaf weinig driver problemen behalve met de touchpad (die in windows 8.1 ook niet lekker werkte) Dankzij notebookcheck.net nog wat missende drivers kunnen vinden, aangezien acer alleen maar windows 8.1 ondersteuning biedt op hun website.

Omdat ik natuurlijk ook wel eens een spelletje speel heb ik steam er ook op gezet, om te kijken waar de GTX 860M toe in staat is. Arma 3 draaide op ultra settings nog steeds vloeiend.

Uiterlijk is ook prima, niet zo heel robuust als mijn oude laptop, maar voelt degelijk aan. Plus het is ook een compact apparaat, zeker voor de krachtige hardware die er in zit.

Kortom, na een maand gebruik, ben ik heel blij met deze aankoop.

Heb jij ook een Acer Aspire V15 Nitro VN7-591G-77UH?